Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Vinjarina

Av Malin Olsson - 12 augusti 2010 13:41

Vinja är ett russto f. 1990, som jag köpte 17/10-2005 från hudiksvall.

Vi har endast tävlat i westernridning, men även ställt upp i "Hallon-dressyr" och "Blåbärs-hoppning" på ridklubben här intill. Men inriktat oss mest på western som sagt.

Vinja är en underbar ponny, och vi litar på varandra till 100% vilket är en oerhört underbar känsla.

Hon är just nu under lättare igångsättning efter ett uppehåll, vi siktar på att komma igång och tävla lätt nu.


      

 
 
Katie

Katie

12 augusti 2010 14:02

Vilken sööt ponny du har :D

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Olsson - 18 augusti 2010 00:23

Det blev inte som det var tänkt idag, vi skulle ju lasta hästarna i den nya transporten och köra ett varv runt byn med den, men tyvärr blir det för sent, så vi tar det imorgon i samband med att vi ska åka till vattlång. Jag har lånat hem en ny sade...

Av Malin Olsson - 18 augusti 2010 00:16

Vet inte hur väl jag har följt mitt träningsschema hittills, men dagens träning blev iallafall: Indra: Har tagit hem en ny sadel som jag ska prova i två dagar, red i den på täckten och kände igenom styrningen, samt munnen på Indra, hon svarade gans...

Av Malin Olsson - 16 augusti 2010 21:51

Indra Måndag: - Tisdag: Morgon- skogen /Kväll- lösgörande på banan. Onsdag: Morgon- skogen /Kväll- arb. låg form, sidorörelser på banan. Torsdag: Morgon- skogen /Kväll- galopparb. på banan. Fredag: Morgon- skogen /Kväll- arbeta med serpenti...

Av Malin Olsson - 13 augusti 2010 00:55

Dagens träning med båda hästarna blev framförallt lösgörande övningar. Sen med Indra tränade vi lite på huvudhållning och förflyttningar. Med Vinja blev det träning med styrning på en hand, vilket fungerar bra, repeterade mest, sen blev det att v...

Av Malin Olsson - 12 augusti 2010 14:01

Indra är ett korsningssto f. 1994 som jag köpte från Bollnäs 8/5-2010. Vi håller just nu på att vidareutbilda henne mot western. Än så länge har vi hunnit med en tävling, och den är jag nöjd med. Vi har en till inplanerad nu i höst. Det blir myck...

Presentation


Välkommen till min hästblogg!
Jag är en glad tjej född 1995, som kommer att skriva om mina hästar, träningar, tips mm i den här bloggen.
Justnu har jag två ponnysar, läs mer om dem under katergorin "Mina hästar".
Läs även min andra blogg: www.malinolss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards